Chcete být součástí dynamického týmu a rozvíjet se s námi v pracovním i osobním životě? Máte zkušenost
s voláním a potřebu poskytovat skvělou péči zákazníkům? Máte přirozený talent okamžitě nacházet řešení pro jakékoliv dotazy nebo výzvy zákazníků? Pokud je Vaše odpověď třikrát ano, připojte se do týmu firmy LAMARK, jedničky v oblasti vjezdových bran, vchodových branek, plotových dílců a hliníkových pergol.
Náplň práce:
- Telefonická komunikace se zákazníky a řešení jejich potřeb s cílem zajistit jejich spokojenost.
- Aktivní prezentace a nabídka produktů a služeb společnosti LAMARK.
- Pomoc při procesu objednávání, sledování objednávek a řešení případných komplikací.
- Podpora a spolupráce s týmem obchodních zástupců.
- Zástup asistentky obchodu v Hradci Králové v době nepřítomnosti.
Co od Vás očekáváme:
- Vynikající komunikační dovednosti.
- Přirozený talent okamžitě nacházet řešení pro jakékoli dotazy nebo výzvy zákazníků.
- Samostatnost, zodpovědnost a empatii.
- Středoškolské vzdělání s maturitou.
- Ovládání MS Office a ochotu učit se pracovat s interním CRM systémem.
- Pozitivní přístup a týmový duch.
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP.
- Nástup dle dohody.
- Pracoviště v Novém Bydžově – výrobní závod + Hradci Králové – showroom.
- Přátelský kolektiv a dobrou atmosféru.
- Kolegyně, které vás ochotně zaučí.
- Možnost seberealizace, vzdělávání, profesního a osobního rozvoje.
- Služební mobilní telefon a notebook.
- Příspěvek na obědy.
- Slevu na firemní výrobky.
- Firemní zaměstnanecké a společenské akce.