Chcete být součástí dynamického týmu a rozvíjet se s námi v pracovním i osobním životě? Je Vaše silná stránka plánování a nevadí Vám zvednout telefon, domluvit se s klientem na termínu nebo poskytnout technickou konzultaci? Pokud jsou všechny Vaše odpovědi ano, připojte se do týmu firmy LAMARK s.r.o., jedničky v oblasti vjezdových bran, vchodových branek, plotových dílců a hliníkových pergol.
Náplň práce:
- Domlouvání termínů realizace u zákazníků s ohledem na jejich časové možnosti a geografickou polohu.
- Koordinace s týmem montérů a techniků, aby byl termín realizace efektivně naplánován.
- Práce s interním systémem pro evidenci zakázek a plánování termínů.
- Poskytování informací zákazníkům o průběhu realizace, délce trvání a nutných přípravách před instalací.
- Řešení případných dotazů zákazníků týkajících se harmonogramu realizace.
- Spolupráce s reklamačním oddělením při plánování termínu domontáží.
Co od Vás očekáváme?
- Schopnost efektivně plánovat a organizovat svůj čas i čas ostatních.
- Výborné komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování po telefonu.
- Základní čtení výkresové dokumentace.
- Zkušenost s prací v zákaznickém servisu, případně v oblasti plánování termínů, výhodou.
- Pokročilá znalost práce s počítačem a schopnost rychle se učit.
- Proaktivní přístup k řešení problémů a schopnost zvládat více úkolů současně.
- Schopnost analytického a technického myšlení.
- Časová flexibilita.
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP.
- Nástup dle dohody.
- Přátelský kolektiv.
- Možnost seberealizace a vzdělávání.
- Příspěvek na vzdělávání.
- Příspěvek na obědy, občerstvení na pracovišti.
- Slevu na firemní výrobky.
- Firemní zaměstnanecké a společenské akce.
- Místo pracoviště: Zábědov 118 Nový Bydžov.