Jsme tu pro Vás

Záruční podmínky společnosti LAMARK

Brány & ploty

Základní záruční doba

Základní záruční doba na výrobky činí 24 měsíců. Tato záruka je platná od data převzetí výrobku zákazníkem za předpokladu dodržení podmínek řádné péče a servisu. V případě uplatnění záruky se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamačního řízení. Záruční doba pro náhradní díly a opravy je 6 měsíců, nejméně však do konce základní záruční doby.

Rozšířená záruka

Nad rámec základní záruční doby poskytuje společnost LAMARK následující rozšířenou záruku:

  • Pohony RotaMatic a LineaMatic značky Hörmann: Rozšířená záruka v celkové délce 5 let ode dne předání a převzetí díla zákazníkem. V období od 3. do 5. roku záruční doby může zhotovitel dle svého uvážení nahradit vadné zboží bezvadným nebo jej opravit. Náklady na montáž, demontáž, transport a zaslání bezvadného či opravovaného zboží nese zákazník.
  • Proreznutí brány, branky či plotového dílu: Rozšířená záruka v délce 10 let ode dne předání a převzetí díla zákazníkem.

Podmínkou pro uplatnění rozšířené záruky je pravidelná každoroční garanční prohlídka provedená zhotovitelem, která musí být objednána a hrazena zákazníkem.

Pergoly & stínění

Základní záruční doba

Základní záruční doba na výrobky činí 24 měsíců od data převzetí výrobku zákazníkem. Záruka je platná při dodržení podmínek řádné péče a servisu. Uplatněním záruky se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Záruční doba pro náhradní díly a opravy činí 6 měsíců, minimálně však do konce základní záruční doby.

Rozšířená záruka

Nad rámec základní záruční doby poskytuje zhotovitel následující rozšířenou záruku:

  • Pohony Somfy: Záruka v celkové délce 5 let ode dne předání a převzetí pergoly zákazníkem. Ve 3. až 5. roce záruční doby může zhotovitel dle svého uvážení nahradit vadný pohon bezvadným nebo jej opravit. Náklady na montáž, demontáž, transport a zaslání bezvadného či opravovaného pohonu nese zákazník.
  • Konstrukce pergoly: Záruka v celkové délce 5 let na poškození způsobené vlivy povětrnostních podmínek.

Podmínkou pro uplatnění rozšířené záruky je pravidelná každoroční garanční prohlídka pergoly provedená zhotovitelem, která musí být objednána a hrazena zákazníkem.

Pokud máte jakékoliv dotazy k našim záručním podmínkám, neváhejte nás kontaktovat.

Zavolejte nám
Napište nám
Kontakty

MÁME ZAVŘENO

Vážení zákazníci,

od 21. prosince 2024 do 1. ledna 2025
bude showroom v Hradci Králové i celá společnost LAMARK
včetně Zákaznické linky uzavřena z důvodu vánočních svátků.  

Děkujeme za pochopení a přejeme vám krásné svátky! 🎄

V případě naléhavého servisu nás kontaktujte na
+420 733 608 232.

Tým LAMARK