Jsme tu pro Vás

Reklamační a servisní formulář

Společnosti LAMARK záleží na svých zákaznících a klade důraz na kvalitu a preciznost svých výrobků – bran, plotů a pergol. Proto svým zákazníkům nabízí možnost servisní prohlídky a podání podnětů. Touto cestou mohou zákazníci vyjádřit své potřeby, ať už se jedná o žádosti o servis, garanční prohlídky nebo jiné podněty. Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší péči během záruční i pozáruční doby, prosíme o vyplnění následujícího formuláře.

Typy podnětů

  • Reklamace: Pokud máte jakékoliv připomínky k našim výrobkům nebo službám, dejte nám vědět.
  • Servis: Potřebujete údržbu nebo opravu po záruční době? Jsme tu pro vás.
  • Garanční prohlídka: Máte nárok na pravidelnou kontrolu v rámci záruční doby.
  • Jiné: Máte jiný podnět nebo dotaz? Rádi vám pomůžeme.

Jak postupovat:

  1. Vyberte typ svého podnětu z rozbalovacího menu.
  2. Vyplňte své kontaktní údaje a popište svůj podnět.
  3. Můžete připojit i fotografie do přílohy.
  4. Po kontrole všech údajů klikněte na tlačítko „Odeslat“.

 

Váš podnět bude ihned odeslán do našeho Zákaznického centra, kde jej naši specialisté zpracují a budou vás kontaktovat v nejkratším možném termínu.

Děkujeme za vaši důvěru v naše služby a produkty. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

Zavolejte nám
Napište nám
Kontakty

MÁME ZAVŘENO

Vážení zákazníci,

od 21. prosince 2024 do 1. ledna 2025
bude showroom v Hradci Králové i celá společnost LAMARK
včetně Zákaznické linky uzavřena z důvodu vánočních svátků.  

Děkujeme za pochopení a přejeme vám krásné svátky! 🎄

V případě naléhavého servisu nás kontaktujte na
+420 733 608 232.

Tým LAMARK